dilluns, de desembre 21, 2009

N v q t'e d m

Entre rialles i abraçades també es poden dir frases que desordenin el son. No és cap misteri que compartir les pors les magnifica. Pel que és vist, gaudim d'una nutrida experiència i no tenim millor sortida que presumir-ne (curiosament les ferides de guerra tenen molt bona premsa). Però aquesta nit, entre fums il·lustres i pomadesdeschweppes, els teus llavis han fet curt de petons per invertir en catàstrofes: quina forma més cruel de malbaratar el tacte ardent de la teva boca!

Mentre tu dorms, la teva sinceritat és el pèsol sota el meu llit.

3 comentaris:

tender epithelium ha dit...

A mi em van dir la mateixa frase, fa una pila d'anys (uns 8 i mig), en un cotxe camí de Vilanova.

M'hagués agradat respondre: "-J t v q t n t'e d m".

No ho vaig fer, però tot va ocórrer com si ho hagués dit.

Ni ell ni jo ens vam e l'u d l'a.

Cualquier otro ha dit...

tot està ple de "n t'e d m", deu ser la crisi, o el govern, o el desgovern, o el rexinxolament (toma palabro) de la pena que s'estima massa i sempre vol ser l'actriu principal

suposo que hauriem de "e d n" i a pendre pes cul tot la resta de merdas

jtrasa ha dit...

FFXIV Gil,Buy FFXIV Gil,FFXIV Power Leveling,FFXIV Gold,Tera Gold,APB Cash,Eudemons Eps,C9 Gold,Dragonica Gold,Last Chaos Gold,Buy FFXIV Gil,Sell all kinds of game gold, welcome to visit website Orderwww.wowlv.com.