diumenge, de juliol 13, 2008

Pirulins i piruletes !!!!

Hansel i Gretel
Joan Miquel Oliver


Jo tenia una caseta, Hansel i Gretel
Ses parets de tots els colors
eren grogues i liles i de xocolates marrons
Jo tenia unes cortines, Hansel i Gretel
i na Gretel venia a sopar i volia estar amb jo
i tot això amb un esforç inhumà
Per mirar tenia uns ulls i mirava passar ets ovnis
dos mil zero dos mil un
i m'acariciava es coxis.
Per dormir tenia un cos i dormia com un somni
somniava sempre en jo
i ma deia no t'adormis.
Pirulins i piruletes, Hansel i Gretel
i sa nit ocultava ets avions
i sa lluna amb paraigües al cel despenjava neons.
Per mirar tenia uns ulls i mirava passar els ovnis
dos mil zero dos mil un
i m'acariciaba el coxis.
Per dormir tenia un cos i dormia com un somni
somniava sempre en jo
i ma deia no t'adormis...






I jo,...

Jo tenia un somriure imperdonablement oblidat
i una llista telefònica empolsada i mal humor.
Jo tenia coses que ara no tinc i l'enyorança enquistada.
Obsessions i tristeses més o menys justificades.
No puc solucionar les coses que ja estan fetes,
i cada cop crec menys en l'eficàcia de les disculpes.
Mirar enrere em fot mandra, francament!

Tansols us vull convidar a venir amb mi,
avui (i demà i l'altre...): PIRULINS I PIRULETES!!!

1 comentari:

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Jo també vull ser com Hansel i Gretel
i trobar un oasi enlluernador enmig de boscos foscos i espessos
Això sí, sense madrastres ni bruixes
Perquè fins i tot les llaminadures poden ser malenconioses
I el cotó de sucre mai és innocent...sempre acaba per desfer-se i atrapar-te com una teranyina...

Mentrestant, he començat un viatge a Mallorca convertida en IllaFantasia
i envoltada d’algues espirulines, mentre sóna Spiralling d'AntonyandtheJohnsons
Pirulins i piruletes!!