dilluns, de juny 09, 2008

...es bons momeeeeeeeeeeeents!


Sovint cal enganyar-se a un mateix

per poder dir les coses clares als altres.

I dir les coses clares al altres

ens pot convéncer a nosaltres mateixos.

L'alegria pot néixer d'un somriure aliè

però també del propi, sense més motius.

El cap i els peus, l'objecte i el reflex,

l'inici i el final... punts de vista!


Avui somric, perquè ahir somreia quan vaig sortir del concert d'Atelier (veí, científic, músic, amic) i ja somreia quan hi vaig arribar. Tal com havia de ser, l'inici del concert va ser el Final de Festa i l'inici de la festa va venir al final del concert:

Final de Festa

S'escalfor des primer sol de s'any

Me torna a desglaçar

M'he anat tornant un poc més raro

Des que vaig comprar aquella caravana

I me'n vaig anar a córrer món

I me deman a on encaix jo ara

Després d'haver recollit amor de tanta gent

Han tancat ses llums i anam mig gats

De retirada I pens que ja s'estiu se'n va

I haurem de partir

Sort des records. A s'hivern

Pensaré només en es bons moments.

L'Atelier


... es bons momeeeeeeeents, es bons momeeeeeeeeeents, ...

Gracis!





3 comentaris:

Cualquier otro ha dit...

yo añadiría:

Vine, vull que me expliquis
què és ser feliç...

Porque un mismo concierto da para mucho

Joana ha dit...

Segur que estàs wapíssim quan somrius ;)
Bon cap de setmana!!!!

Clémentine ha dit...

com va el viatge??

Molts petons