dimecres, d’abril 09, 2008

Mira'm: sóc una bona persona!


T'ho explico
t'ho repeteixo, ja ho sé.
T'ho explico
perquè facis cara de creure'm.
Perquè em dubto, em confonc,
perquè no sé si sé el que dic saber.
T'ho explico
un cop i un altre, ho sé,
per intentar que sigui cert,
per esvair les pors, les mitges tintes.
T'ho explico
justament perquè no ho sé
perquè vull pensar que així em coneixes,
perquè si em coneixes, tu saps qui sóc,
jo sé qui sóc, sabem qui som.
T'ho explico
perquè m'ho expliquis si me n'oblido
perquè participis en explicar-ho.
T'ho explico
per fer-te'n còmplice.

Una invenció compartida
és una veritat perfecta.


9 comentaris:

Cualquier otro ha dit...

...y no tener que escribirlo en grandes carteles en la autopista para poder acordarme de lo que soy (o al menos lo que no soy, o lo que llevo tiempo intentando ser, o lo que soy aunque no quiera, o lo que...)...

Vamos, que me des el toque de vez en cuando para recordarme que soy humano. Apunta mi número, craaaack.

TENDER EPITHELIUM ha dit...

I tu ets el que vas recomanant als altres que es presentin a jocs florals¿?¿?!!! :))

PD. Les nines de porcel·lana sempre m'han fet por. Inclús la paraula porcel·lana em deixa atordida...

Marta ha dit...

som en la mesura que som per als altres?

Joana ha dit...

" Digues que m'estimes encara que sigui mentida" Saps de qui és aquest llibre?
De la M.R. Va mulla't!
Bon cap de setmana!

B-612 ha dit...

cualquier otro: tengo tu número. Voy pensando en el siguiente toque!

tender: per favor, no m'adulis quan el text no ho val! Les nines de porcellana tb em fan cosa. Espcialment les que tenen cara de bona nena... :)

marta: cal estar molt segur d'un mateix per no necessitar dels ulls dels altres per veure's a un mateix.

joana: em vol sonar una tal Montserrat Roig... No he tingut el plaer, encara, de llegir-ne res. Serà bo segur el cap de setmana, ja t'ho faré notar...

Joana ha dit...

Sabia que no em decebries....Pel llibre!:)
Porta paraigües, a Girona plou!

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Vaja, veig que no se m’atorga ni una petita excletxa d'objectivitat i moderació...em costa ser-ho, ho reconec, però no em considero gaire defensora d'adulacions gratuïtes.

Per cert, vas arribar a temps ahir al tren¿?insisteixo: crec que s'haurien d'inventar maletes ajustables a les alçades!!

B-612 ha dit...

Tender: ho dic perquè repeteixis l'adulació... A qui no li agrada??? :) Tens espies? Doncs al final el tren em va deixar i vaig haver d'agafar el següent. Certament la maleta és un xic baixa per mi... :)

Nisshin ha dit...

Tens tanta raó: "Una invenció compartida és una veritat perfecte"