divendres, de gener 18, 2008

MIR

De ben segur que tots sabeu dels capricis laberíntics amb els que ens premia o ens castiga la vida. Després de 25 anys (quasi 26 ja!) de donar voltes com un ninot pels budells del temps em trobo que un gran nombre de les persones més importants de la meva vida són metges.


No sé, ni vull saber, si això és un missatge subliminal que m'insinua que si segueixo vivint així necessitaré de la seva professionalitat. En tot cas, encara que sovint es facin un xic pesats amb les seves batalles de sala d'espera i bata verda i els seus termes exclusius i excloients, són els meus amics. No calen més adjectius.


Aquest dissabte, després de 6 anys i un segle d'estudi, aquests amics meus (els que encara no són residents) s'examinen. 6 hores de tensió ductil i maleable decidiran el rumb de les seves carreres i la densitat dels seus somnis.


Jo no sóc un home de fe. Odio els cànons i les doctrines. Sóc dels que no creuen un éssers suprems, omnipresents i omnipotents, segurament perquè em nego a creure que pugui existir algun ésser amb tanta mala llet com per dirigir l'univers d'aquesta manera. Les meves oracions, doncs, són de fet desitjos. Desitjos que repeteixo una vegada i una altra amb l'esperança que a còpia d'acumular-se decantin la balança cap al meu costat.


Així que, amics meus, em poso al llit i oro:


Sabiduria, sort i energia!

Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

Sabiduria, sort i energia!
Fareu el millor examen de la vostra vida!

...


6 comentaris:

TENDER EPITHELIUM ha dit...

A mi em passa el mateix però amb el clan "boticari", professió gairebé igual de corporativa que la mèdica, tant que sovint em plantejo si no m'he equivocat de sector...

Un Tràngol amb majúscules com el MIR deu necessitar tota la teva aportació de sabiduria, sort i energia, i inclús potser una bona conjugació d'astres i inspiració en continu. Si ells hi aporten les celles cremades per les làmpares i el nas atordit per la olor a formol, crec que la celebració pot desbudellar-vos a tots!!

B-612 ha dit...

Ai el clan "boticari"... Què dir?

Suposo que tothom passa per dubtes al llarg de la vida professional. Som dubtosos de mena! :)

Espero la celebració amb ànsia! No tant per la festa sinó pel motiu que la causi.

Joana ha dit...

Faran el millor examen de la seva vida...
Amb els teus desitjos de que sigui així els transmets energia positiva!!!
Bon capde wapo!!!!!!!

I M Q ha dit...

Imagina't com m'hagués anat si arribo a llegir les teves pregàries.

n3fen ha dit...

I saw you on TV

Tondo Rotondo ha dit...

Espero que hagi estat propícia la sort... si més no en l'estudi. la resta n'és una -dura- conseqüència.