dimarts, d’agost 21, 2007

Sense connexió







Després d'haver reduït tant la meva freqüència en els posts suposo que aquest serà més o menys com deixar un missatge en una ampolla per si algú el troba per avorriment. Però he estat passant uns dies memorables al meu piset. Han estat les Festes de Gràcia (el meu barri!!) i he tingut algun convidat... No he vingut a Vilafranca (únic lloc on puc connectar-me a internet) fins avui. Justament pq agafo el cotxe de la mama, el pujo al vaixell i marxo cap a Menorca uns dies. Si em voleu visitar, farem nit en un apartament de Cala'n Bosch!! Però tranquils, tornaré el dia 27 apunt per la Festa Major de Vilafranca (a la que de nou esteu convidats) amb molta energia, fotografies i connexió a internet. Per altra banda, però en aquest aspecte, avui hem contractat la connexió al pis de BCN. El que tardem en instal·lar-ho serà el que tardaré en tornar a poder escriure amb la freqüència que voldria.




Fins llavors,


Espero trobar-vos a tots (bé, tots, tots no cal. Millor tu, sí tu, no vinguis) en algun racó del meu petit planeta.




Petons


6 comentaris:

nëfen ha dit...

menorca? que cabron...

TENDER EPITHELIUM ha dit...

Gràcia?Menorca?i kina envejaaaa....jo porto més d 1.900 Km a l'esquena i la gran majoria sote la pluja...d totes maneres son vacances i no m queixare pas.

espero q tornis amb la ploma ben carregada i que la nova connexio a bcn et permeti fer ben aviat el petit homenatge que els vas prometre als meus 2 nobels!!

espero, tbé, q el teu petit princep i jo ens tornem a veure les cares a qualsevol barra a partir dl 27 (tbé s el meu dia d tornada).

bisous

Joana ha dit...

Bones vacances! T'espero a la tornada! ;)

Anònim ha dit...

Dimecres, vaig estar a Vila.Patint un aiguat.No et vaig trucar, tot i que ho vaig pensar. Tenia una mica de pressa, coses de feina, ja saps.
Tinc pendent una visita guiada ;).Suposo que amb tantes pistes saps qui sóc.No m'agrada com han acabat les coses.En part,ha sigut culpa meva, a partir d'aquell dia he estat massa freda, ho sé.Però tú tampoc has intentat millorar l'ambien, eh! Potser la visita guiada triga temps, però un cafè seria possible per trencar el gel?

Cosespetites ha dit...

No sabies que les ampolles amb missatges sempre arriben a algun port?

Shard ha dit...

M'han dit que arribeu avui.

Bé, ja ens veurem pel sopar del 28 i tal.