diumenge, de maig 06, 2007

200x140 cm


He trobat les dimensions dels meus somnis. Orietats de nord a sud, acompanyats per la llum que regala el balcó, d'uns colors càlids que combinen amb els tons de la pared, acariciant-me amb la siceritat amable del cotó.



He trobat les dimensions dels meus somnis. Encoixinats al barri de Gràcia, creats amb les nostres pròpies mans, les meves i les dels meus amics i companys de pis. Allà on ara visc, allà on els somnio, inclús l'aire em sorprèn portant de sobte l'olor de la novetat. Els carrers bullen de nous sons, noves veus, nous somriures...



He trobat les dimensions dels meus somnis. Les del meu llit nou, les de la meva nova vida!



(Visiteu-me, us espero)

7 comentaris:

Joana ha dit...

Unes dimensions francament envejables.... les del llit...eh?
Au vinga que tinguis dolços somnis!

B-612 ha dit...

Gràcies Joana!! Certament és un prodigi en forma, situació, tacte i dimensions... les del llit, eh!! XD Feliços somnis per a tu tb!

síl ha dit...

com m'alegra llegir que has trobat la dimensió dels nous somnis...així mateix,espero que l'aire de la recent estrenada primavera et porti somnis amb olor de novetat, però alhora de serenor,enteresa. amb un xic de "bogeria" i vida, molta vida!!!

Shard ha dit...

Un dia aquestes dimensions, més que envejablement grans, se't quedaran com les justes per dormir acompanyat

I M Q ha dit...

sí, però el millor somni, sempre, és aquell que s'escapa del quadre.

Cosespetites ha dit...

Que els somnis et portin a un despertar cada dia més esperançat; amb Gràcia com a teló de fons i els amics al repartiment no crec que et resulti gaire difícil.

Tender Epithelium ha dit...

http://tenderepithelium.blogspot.com/

M'heu convençut..i m'he llençat a la piscina...

tinc papallones a l'estómac

sílvia