divendres, d’abril 13, 2007

Malaltia primaveral


Potser han estat els canvis de temps (com diu ma mare) o el corrent d'aire (com diu la meva iaia). Però el fet és que després d'un llarg cap de setmana pintant les parets del pis (XD), una allau d'immigració microbiana ha poblat el meu cos. Fa uns 3 dies que rondem per casa la manta i jo. He pogut veure passar hores veient ploure, mirant la puta tele, llegint una mica (quan el mal de cap m'ho permetia) i tocant la guitarra sense cantar. Avui, per sort, ja em trobo força millor, perquè allò que trobava a faltar, aquest no-fer-res, i tanta reflexió sobre les coses de la meva vida m'estan destruint.

He descobert que, com sospitava, sóc un animal social, molt social. Necessito veure gent, parlar, discutir si cal, ... Em cal també estimar i sentir-me estimat. Ja sabeu, i qui no? Tot això aquí tancat està resultant ser complicat. Em moro de ganes de sortir!!!!! :)


Per això, com a excepció, obriré una petita escletxa a suggeriments que acolliré de molt bon grat: jordivalles69 arroba hotmail punt com.

3 comentaris:

txello ha dit...

com t'he dit he fet una ullada per aquí i només dir-te que vist el què he vist ho faré més sovint.

síl ha dit...

crec que l'allau macrobiana ha envaït mitja península...aquests canvis de temps, aquesta tergiversamenta climàtica! ja en som cents d'afectats!!!!!!!!

per desgràcia, n'hi ha que no tenen mai febre i que, per tant, els toca seguir pringant a la oficina!

mentrestant, envio cap al nord-est totes les escletxes del primer sol de la setmana...tímid però punyent!!

salut&infusions de farigola i drosera!

B-612 ha dit...

Gràcies Txello! Seràs molt benvinguda! :)

Síl.: el conjur ha funcionat. Estic bé de salut i ha sortit el sol! Però què és la drosera? :)