dissabte, de març 17, 2007

Under Construction


Aquest és un missatge d'avís a aquells quatre despenjats (que tan estimo) que de tant en tant deixen anar els seus ulls pel meu blog. Si noteu que escric poc és perquè tinc les mans plenes de pols, massilla, pintura i molta, molta il·lusió per posar apunt el nou pis. Em queden estones, tampoc m'esclavitzo. Però les aprofito per poc que pugui per llegir, tocar la guitarra o gaudir de sopars improvitzats d'aquells que acaben tornant a casa tard amb un somriure d'orella a orella. Comprendreu doncs que ara no escrigui gaire. Però prometo compensar-ho, segur que trobo la manera.


Petons i abraçades diverses, cadascú que triï com ho vol. Rebreu l'afecte personalitzat a casa vostra. :)

6 comentaris:

Joana ha dit...

Benvolgut:
Puntualitze....
Jo de despenjada...no en tinc res,
sort que afegeixes...que "tant estimo" aixxx, no sé...
En tot cas et perdono si llegeixes i toques la guitarra...i vas a sopar... i tornes somnrient :)
Recorda de posar.te crema de mans ben hidratant... ja saps... ;)
I acaba d'enllestir el pis d'una vegada! (que dolenta que soc), però m'agrada llegir.te .
bon cap de setmana, B612!

Candela ha dit...

Si vols ajuda m'ho dius!!!!

Petonets!

n3fen ha dit...

ostres nanu, que t'ofereixen ajuda per aqui... :P

n3fen ha dit...

ostres candela... quin blog mes bonic! aixi dona gust! et seguire atentament

Cosespetites ha dit...

T'esperam aquí impacients; jo segur, els altres crec que també.

Besadetes i ànims.

síl ha dit...

Segur que les parets del racó de ciutat comtal que heu escollit acaben reflexant tot aquests esforços i il•lusions (per cert, ENHORABONA per la troballa!)!!mentrestant, m’afegeixo als altres lectors a la sala d’espera..

No tinc cap dubte que la compensació que promets arribarà……només fa falta que continuïs gaudint (i fent-nos gaudir) traspassant-nos emocions, tal i com has fet des del primer stand-by (per sort, breu) del 17 de desembre…