diumenge, de gener 21, 2007

Buscant pis...


Ara arribo de casa del Sr. J, futur company de pis (juntament amb el Sr. R). Ens hem passat mitja tarda davant de la pantalla del seu PC buscant pisos de lloguer a BCN. Hem fet una llarga llista de pisos candidats. Però ara queda la dura feina de posar-se en contacte amb les immobiliàries per comprovar si els pisos encara estan disponibles i, en aquest cas, si podem visitar-los. Si tots estessin disponibles ens seria francament complicat decidir-nos. Uns ens agraden més per la zona (Gràcia a poder ser), altres per l'espai o pel preu (no més de 900 euros, esperem no ser massa optimistes)... Però tinc la sospita que molts dels pisos estaran ocupats, no sé perquè... Inclús hem trobat gangues que fan pudor de reclam publicitari. La frase: "No, aquest ja està reservat, però pot consultar la resta de pisos disponibles a la nostra pàgina web..." sembla que és força habitual. Així un aprèn a no emocionar-se quan troba un pis de 100 m2 amb cuina de vitroceràmica, calefacció, parquet i xemeneia al carrer balmes amb mitre per 800 euros. Santa innocència! Però el fet de buscar pis m'ha agradat. La idea ja és antiga, fa temps que ho planegem. Però ara va de debó: anirem a viure junts a ciutat!! Quina emoció!! Tot mirant pisos ja m'he posat en situació, ens he imaginat muntant la festa d'inauguració... Estic impacient per encetar aquesta nova etapa de la meva vida. Fa una olor de nou! M'excita, m'emociona, m'estimula... Me'n moro de ganes vaja!
Així que si algun lector ens pots donar un cop de mà:
ES BUSCA PIS DE 3 HABITACIONS A BARCELONA!!
(Qualsevol informació serà ben rebuda).

4 comentaris:

Joana ha dit...

Convidaràs particularment a la inauguració?
Portaré les postres!
Sort!!!
Bona nit wapo!

Cosespetites ha dit...

Això està molt bé! Fa olor de nits de festa, de sobretaules eternes cada dia, de compres comunitàries al lidl amb motxilla i tot... si trobau un pis amb 4 habitacions m'hi apunt!

Anònim ha dit...

vigileu amb l'estufa. :P

I M Q ha dit...

Al meu pis hi ha una habitació que porta el teu nom.

(Només resta fer fora els propietaris, que a més de ser els meus pares, els tinc un cert apreci.)

Segueix buscant, i si algun dia trobeu la quarta habitació... m'apuntaré a la quadratura del triangle.