dijous, d’octubre 19, 2006

Meme Musical

Per instància d'Unanina he accedit a fer aquest meme.

[mecànica del joc : has d'escollir un grup de música i tractar de respondre a aquestes preguntes amb títols de cançons del grup escollit, un cop fet això selecciona 5 persones que vulguis que facin el test].

He fet una mica de trampa. És que era molt difícil escollir-ne només una... :P I tot i així, se'n queden tantes per posar...

Banda o grup escollit: J. M. Serrat

Ets home o dona? Quasi una dona
Descriu-te: Cada loco con su tema + Hoy puede ser un gran dia
Què senten les persones sobre tu? Yo me manejo bien con todo el mundo
Com descriuries la teva anterior relació sentimental?: Saps
Descriu la teva actual relació sentimental amb el teu novio/a o pretendent:
No hago otra cosa que pensar en ti + Hagamos un trato
On voldries estar ara?: Mediterráneo
Com ets respecte a l'amor?: Y el amor
Com és la teva vida?: De vez en cuando la vida
Què demanaries si tinguèssis un sol desig?: Seria Fantàstic
Ara despedeix-te: Me'n vaig a peu + Fins quan cal dir-se adéu

Pel que fa als 5 ... em torno a saltar les normes (6):

- Eva i les coses petites
- Pandémica y celeste
- N3fen
- Shard
- Warp3r
- A little bit of joy

8 comentaris:

n3fen ha dit...

ostia com mola!!!! Pero jo no em podré decantar per un sol grup/artista favorit... kina putada! així que jo que se.. farem el que podrem!!! vaig a fer-ho!

unanina ha dit...

Ei, no s'hi val jugar fent trampes! Així segur que guanyes!! jejeje. Molt maca aquesta selecció de cançons, algunes lletres són molt adients...

unanina ha dit...

Va, si tan difícil era escollir un sol grup/cantant... per què no acabes de fer les trampes ben fetes i fas un altre meme amb un altre grup?

n3fen ha dit...

es que n'hi ha tants que em passaria la tarda sencera fent-ho... el sabina, pink floyd, oasis, albert pla, adrià puntí, calamaro, antonio vega, nacho vegas, bunbury, coldplay, bowie, los planetas, nirvana... Buahhh si faig el MEME amb cada un d'aquests ja puc tancar el blog per avorriment al personal!

Anònim ha dit...

jajaja

jo penso el mateix, per això hagués estat bé poguer fer la meme amb cançons de diferents grups.

la meva ja està online!
a veure kè en penseu. :)

warp3r ha dit...

Pos em poso a fer-lo ara, que no tinc gaire feina. Bé no tinc gaires ganes de fer feina =)

warp3r ha dit...

Ale ja la teniu aqui!

I M Q ha dit...

faré un intent, però no garanteixo autenticitat: l'audàcia és avui la meva única forma de sinceritat.