divendres, de gener 20, 2006

Una estona de cel


Quan era més jove que ara anava als concerts de Festa Major del Pets. XD
Qui m'havia de dir que un dia com avui em faria pensar en una de les seves cançons?

"... Ben depressa ha dinat
a la Universitat,
s'ha pintat una mica.
Sent com el campanar
va tocant els tres quarts,
s'arregla la faldilla.

Agafa l'autobús i seu al davant
només cinc minuts que no acaben.

Com sempre dirà
"sento haver fet tard"
ficant-se vermella.
Ell no dirà res
només somriurà
i per un instant
tot s'haurà aturat.

I per uns breus moments
una estona de cel,
ja no importa el demés,
una estona de cel.
El que durà un cafè
és una estona de cel... "

2 comentaris:

warp3r ha dit...

em pregunto si l'estona de cel es reprodueix al cel animal...

B-612 ha dit...

No es refereix al cel animal. Jo sempre estic en cel, ja ho saps! XD