dimarts, de novembre 29, 2005

No m'he pogut aguantar...


Haig de reconéixer que aquesta foto m'excita. No sé si d'això se n'ha de dir narcisisme, però m'ha fet recobrar les ganes de sentir el que deu sentir una dona.

No us heu plantejat mai tot el que ens perdrem de la vida només per haver nascut amb un sexe i no amb un altre? A mi m'agradaria poder experimentar què és sentir-se dona en tot els aspectes. No us sembla fascinant, per exemple, la sensació que deu tenir una dona que ha portat el seu fill dintre seu durant 9 mesos? A mi sí.

En tot cas, com que ja sé que mai podré saber què se sent sent dona sense renunciar a ser home. I com que ser home m'agrada molt. Miraré d'estar sempre com més aprop d'una dona millor. De fet, el millor que m'ha passat com a home ha estat quasi sempre gràcies a una dona.

2 comentaris:

unanina ha dit...

Fantàstica la foto! Molt bé sí senyor! Demostres tenir-los ben posats (com a home, és clar) per atrevir-te a penjar aquesta foto ;)

Ara bé, si el que vols és saber com és ser dona EN TOTS ELS ASPECTES, et recomano començar provant a depilar aquests angonals!!! Tu prova-ho, i després m'expliques...

n3fen ha dit...

be be... segueix aixi i tindrem un blog transgressor de puta mare